.

.

tisdag 25 mars 2014

Organiserat kaoooos


Sitter i sängen å pluggar. Kaos skulle vissa säga för jag använder både dator, iPad, kursbok, anteckningar, kalendern, inläsningshänvisningar samt lite andra papper på samma gång (se bild nedan). Men allt är i sin ordning och jag har exakt koll på allt. Så det är lite organiserat kaos i sängen när jag pluggar!



Dagens outfit (nedan), svart, svart svart och lite mer svart. Typiskt mig haha. Jag har även ett stort dilemmaoch det är att jag tycker det är FRUKTANSVÄRT kallt i föreläsningssalarna, de flesta sitter i t-shirt medan jag sitter i tjocktröja eller jacka. Helst skulle ja vilja ha med mig en filt eller något, haha. Några tips på hur man kan bli varm när man sitter stilla och antecknar + lyssnar? Det stör min koncentration lite att sitta å frysa....

 


Älskar (!!!) min jacka. Räknade till sammanlagt 16 jackor i min garderob igår. Och en utanför så 17. haha. varav ca hälften är skinnjackor och 90 % typ är svarta eller väldigt mörkt blå jackor. Haha... Vissa gillar skor, andra väskor, eller liknande. Jag gillar (älskar) jackor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar