.

.

söndag 2 mars 2014

sunday


Goddag på er. Allt väl? Min dag har varit allt annat än bra kan jag säga. det började redan inatt med en mage som bara gjorde ONT ajaj så jag fick gå in och lägga mig hos mamma vid femtiden imorse (haha). Sen var den igång å krånglade ganska länge så det blev en väldigt jobbig natt. Jobbigaste natten på väldigt länge faktiskt men jag lyckades somna om på morgonkvisten och nu mår jag bättre. Lite rädd för att få så ont igen (ja jag är faktiskt rädd, så obehagligt är det) men det känns bättre för tillfället iaf!

Så som ni säkert förstår så ska jag inte göra någonting idag. Jag tänkte pluggat men jag vill inte stressa upp mig eller göra något ansträngande för då kanske magen sätter igång igen....

Vill ni veta en positiv sak? På torsdag gör jag min sista praktikdag. Och det är inte det positiva, det ska bli jättetråkigt för jag har trivts bättre än jag någonsin vågade hoppas på och det var nog faktiskt utan överdrift den bästa praktikplatsen jag kunde få just nu. Men det positiva är, att när jag gjort min sista dag så kan jag äntligen göra nya naglar som jag inte gjort på en jävla massa veckor nu. Så jag ska faktiskt göra det, har inte bestämt hur än men jag ska i varje fall fixa dom och jag är riktigt taggad inför det. Så om man nu ska se det positivt med att praktiken är slut så är det åtminstone att jag äntligen kan ha iordninggjorda naglar igen (måste ju ha dom helt natural när jag praktiserar).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar