.

.

lördag 15 mars 2014

En dag i Vargön.

 
Godkväll mina vänner :) ligger just nu i sängen å chillar, är skittrött å ska strax sova (haha klockan elva på en lördag, yes!).

Dagen har spenderats i Vargön iaf. Drog med mig min bästis Sebbe också, han har aldrig varit i Vargön så jag ville visa honom mina hemtrakter. Så vi har chillat, varit på en vårig promenad, hängt med mammi samt hämtat ut kurslitteraturen till nästa kurs som jag hade beställt (det var anledningen till att vi ens skulle till Vargön).

Nu är det som sagt strax läggdags, ska skriva klart detta inlägg till er och en ytterligare ett inlägg som kommer va lite mer åsiktsbaserat. Så jag väljer att skriva det i ett nytt inlägg istället för att fortsätta skriva det i detta :)


Ute på promenaaaad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar