.

.

tisdag 4 mars 2014

Sommarens skönaste dag.

Hallå mina vänner. Sitter fortfarande i skolan och grejar med vårt grupparbete. Tog dock en liten paus för en stund sen för att äta och liknande och då passade jag på att kika igenom min dator på bilder. Har nämligen lagt in ALLA mina Iphone-bilder på datorn och sen sparat dom på ett USB-minne så dom inte ska försvinna så jag tog mig en liten throwback-tuesday in i bildernas värld!

Mest fastnade jag i bilder från sommaren. Älskar sommarbilder. Kom även fram till att sommarens absolut bästa dag var den dagen då jag först var och shoppade med mamma hela dagen och sen gick ut och åt + gick på Robbie Williams på kvällen. Sen blev det en spontan utgång efter Robbie Williams-konserten och hela den dagen var allmänt skön. Det var såntdär perfekt sommarväder, varmt å skönt (nästan FÖR varmt och då är jag ändå frusen av mig) vilket gjorde att hela dagen hade en speciell känsla liksom. Perfekt sommardag helt enkelt :) När vi var ute blev jag dock full som en kastrull och sängliggande hela dagen efter men det var helt klart värt det haha.

Några bilder från denna underbara sommardag. Synd att jag inte har några bilder på hur härligt vädret var.....



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar