.

.

fredag 22 augusti 2014

Dags att ta tag i träningen


Efter min op på tisdag + tiden det tar för mig att återhämta mig, så ska jag börja träna igen. Även om det så bara är 2-3 ggr i veckan. Jag måste det nu. Känner att jag börjar bli pluffsig. Tjock. Och jag vet att det inte är "okej" enligt samhället att kalla sig själv tjock när man är i min size men självklart menar jag ju tjock för att vara mig och ingenting annat. Det fattar förmodligen vilken normal människa som helst, men jag kände för att vara övertydlig så att ingen med större omkrets tar illa upp och tror att jag tycker att han/hon är tjock. 

Iaf. Träning får det bli efter jag återhämtat mig. Plus att jag ska försöka ändra min kost så den blir liiite nyttigare. Ska prata med läkaren å se om hon har någon speciell kost att rekommendera mig med min mage :)


Dagens. Haha so serious.
 Älskar mitt nya spetslinne. Premiär-invigde det idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar