.

.

torsdag 7 augusti 2014


Goddag! Sitter just nu på balkongen med en kopp kaffe och bara chillar. Skönt :) det är sådär lagom varmt ute nu också, man kan sitta i linne och shorts utan att varken frysa eller brinna upp.

Om en liten stund ska jag åka mot jobbet. Jobbar hela helgen + idag så det är bara att samla energi inför det. Sen är jag dock ledig i TRE dagar efter jag har jobbat hela helgen så det känns såå värt! Tror inte jag varit ledig tre dagar i rad på hela sommaren sen jag började jobba haha. Så det ska bli sköööönt. Efter mina tre lediga dagar nästa vecka så har jag fyra pass på raken och sen är jag färdig. Förstår ni?? Sen är jag färdig med jobbet för denna sommarn!!! Och skolan börjar inte förrän första september så det innebär att jag har några veckor med sommarlov innan. Såååå skönt ska det bli. Nog för att jag älskar mitt jobb men de ska ändå bli skönt med lite sommarlov innan skolan sätter igång igen :)

Så nu kör vi, fyra dagar i rad. Och om det känns segt någon gång ska jag tänka på att jag snart har några veckors sommarlov framför mig. Det borde funka som bra motivation :) !!! Nu ska jag gå och borsta tänderna och byta om så hinner inte skriva så mkt mer. Vi hörs senare!


Har förresten fått jättesolblekt hår. Märkte det igår när jag plattade håret för första gången på hela sommaren typ. Syns kanske inte superbra på bilden men man ser uppe vid luggen att det är ljusare. Fett! Mitt hår blir aldrig solblekt vanligtvis. Åtminstone inte utan att jag har haft slingor eller något sånt. Tufft.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar