.

.

fredag 15 augusti 2014


Fredag! Fick bytt mitt kvällspass idag mot ett dagspass istället då en kollega behövde byta och frågade mig. Självklart val från min sida då jag dels gärna jobbar dag och dessutom, tack vare mitt byte  jobbar endast till 14.30 istället för 16 som man brukar när man jobbar dag. Perfekt måste jag få säga! Speciellt när jag ska jobba dag imorgon och på söndag, de blir mkt lättare att gå upp på morgonen imorgon om jag jobbat dag istället för kväll. Så det var ett självklart byte för mig!

Idag ser vädret typ likadant ut som igår morse. Helt okej påväg till spårvagnen men under resans gång har regnet börjat vräka ner så jag kommer få gå i spöregn till kontoret från vagnen. Tackar Gud (?) för att jag har paraplyet med mig även idag, det är verkligen en sann vän. Skulle dock behöva en ny sann vän då mitt paraply just nu är i slutfasen av sitt liv - det kmr nog gå sönder snart...

Jaja det var nog allt jag hade att säga just nu. Nu ska jag av vagnen, genom regnet. Upp å ta en kopp te innan jag börjar. Kan behövas. Min hals dödar mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar