.

.

måndag 11 augusti 2014


Gud vad skönt det är att vara LEDIG!!! Har bara tagit det lugnt idag och hängt med min bästa. Chillat helt enkelt. Sjukt välbehövligt!

Förut blev jag även helt excited när min mamma skickade en bild på en väldigt vacker materiell grej som jag velat ha ett tag och som MIN BROR NU KÖPT TILL MIG SOM EN PRESENT NU NÄR HAN VARIT I USA!!!! Åh blev så lycklig när hon skickade bilden, för det var verkligen något jag INTE förväntade mig :D kalla mig ytlig eller vadsomhelst men jag är verkligen en sucker för vackra, materiella, exklusiva saker. Speciellt i present. Älskar presenter!!! Och det finns en tanke bakom att jag skrivit "materiell sak" istället för VAD det är Sean har köpt till mig - det är för att ni ska bli lite nyfikna ;) såklart! Kommer visa er inom den närmsta tiden. Har ännu inte träffat mamma eller Sean men pratade i telefon med dom förut så får se om dom kan pallra sig hit imorgon. Inte bara för presenten haha. Vill träffa domockså! Men jag måste medge att presenten gav mig ett litet skönt lyckorus i kroppen....

 
Här är något annat som gör mig lycklig. Kakor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar