.

.

söndag 3 augusti 2014

Kakmonstret Lisa


Jag och Ozcar kollade på serie förut och började plötsligt prata om kakor. För jag var sugen på kakor och ville ha kakor. Vi bestämde att han, efter avsnittet skulle åka och köpa kakor eftersom att jag fortfarande inte riktigt mår bra eller orkar åka iväg. I vilket fall, så sa Ozcar till mig att under avsnittet tänka ut vilka kakor jag ville ha, varpå jag svarade att jag redan visste vilka jag ville ha. Plötsligt bryter Ozcar ut i ett asgarv och jag förstår inte varför. Åtminstone inte förrän han tydligt säger: 
"Du borde se dig själv i spegeln just nu, nu ser du lycklig ut. Du ser alltid ut att vara lyckligast i världen när du vet att du kommer få kakor."



Haha ja. Jag antar att jag är och alltid kommer att vara ett kakmonster. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar