.

.

tisdag 5 augusti 2014


Goddag vänner. Jag är back! Kanske inte helt och hållet men lite åtminstone. Behövde några dagar att bara vara hemma och tycka jävligt synd om mig själv haha. Men nu är det slut på det! Igår lättade jag på mitt hjärta och berättade för Ozcar om saker som tyngt mig och efteråt kände jag mig genast flera kilo lättare. Haha skojar inte! Å det var efter det jag kände att det var dags att rycka upp mig. Så nu mår jag bättre =) 

Just nu sitter jag på jobbet, har rast nu och sitter och äter tårta. Japp det är en på jobbet som fyller år idag så det bjuds på tårta, gottttt. Satt fint i magen såhär när man ska jobba till kl 22 :) och imorgon är jag ledig, skönt.


Först mat. Bulgur å schnitzel. Älskar bulgur mums.

Och nu tårta och kaffe. Mer mums. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar