.

.

lördag 30 augusti 2014


Hej hej och åter hej. Måste ursäkta mig för dålig uppdatering men jag har inte varit sugen på att blogga. Nu är jag tillbaks här igen (uppenbarligen) så HEJ på er. Idag är det lördag och den näst sista lediga dagen innan skolan börjar. Det ska jag fira (haha fira) med att träffa mamma som kommer hit. Vi ska gå ut och äta någonstans :)

Sen när skolan börjar är det full rulle, åtminstone den första tiden. Börjar den 1:a och sen den 16:e eller om det är 17:e så har vi terminens första tenta så det är rätt jävla tight med tid där... Under den tiden ska jag dessutom klämma in en operation som gör att jag missar någon/några skoldagar och föreläsningar. Så jag får helt enkelt räkna med att tentan kanske inte går så bra för min del. Det är liksom ont om tid som det är, att då behöva lägga lite av den lilla tiden på att opereras och återhämta sig kan ju pajja allt. Så jag försöker hitta ett sätt att acceptera att jag förmodligen inte kommer att lyckas med tentan. Men det är svårt. Jag tycker inte om att misslyckas. Men denna gången måste jag helt enkelt sätta min kropp och hälsa i första hand. Ska försöka finna mig i detta och bara acceptera det, men somsagt - det är svårt!

 Nu ringde mamma på porttelefonen så måste nog göra mig iordning. Skriver sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar