.

.

lördag 23 augusti 2014

Lördag.


godkväll. läget med er? själv ligger jag i sängen med datorn i knät och kollar på paradise hotel. Japp, såna dagar får man också ha ibland. Dock har jag fått lite nytta gjort idag - jag har varit på Apoteket och köpt en speciell, bakteriedödande tvål/schampo som man ska duscha med kvällen innan operationen och på morgonen innan operationen OCH jag har beställt lite kurslitteratur inför den kommande terminen. Yes, känner mig duktig! Mycket mer än så har jag inte fått gjort men. Det var i princip det enda jag verkligen behövde göra så där fick jag åtminstone bocka av två punkter på min "to-do-list". Nu ska jag nog bara spendera kvällen här i sängen med serier. Ozcar har snott soffan och teven för fotboll och jag var inte sugen på fotboll idag så jag flyttade in här istället. Mysigt!

Imorgon är det redan söndag. Sen måndag. Och sen tisdag - operationsdag. Sen lär jag väl ligga och må ganska dåligt i några dagar och måndagen därpå börjar skolan. Så mina lediga dagar är snart slut :( menmen.


Dagens. Älskar min nya jacka! Sen vettefan varför ja blundar haha.

Här ligger jag nu. Mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar