.

.

tisdag 26 augusti 2014



Ligger i soffan å glor på teve. Eller film rättare sagt, har kollat på två filmer nu. För jag har ingen serie :( buhu. Ska snart ta och göra mig lite mat. Min surhet igår gjorde att jag glömde bort att äta något annat än kakor så nu börjar jag bli hungrig. Ska koka potatis och göra någonting gott till, som en riktig housewife haha. Sen fick jag nyss ett sms av min mini-me aka lillebror Kevin som tydligen hade bestämt sig för att hälsa på idag. Så jag ska ta en dusch, fräscha till mig osv innan han anländer. Annars lär han få men för livet om han ser mig sånhär, sunkig, sur och äcklig haha. Tur att man har lite självdistans emellanåt och kan skoja om det.

Ser ni? Not so niceeee

Vet ni vad som hände mig förut då?? Jag hade kokat te-vatten på plattan och skulle hälla upp det i en mugg. Och precis när jag stod och hällde så snurrade det till i huvudet så jag tappade balans i armen och råkade hälla nästan hela kastrullen över min hand. Aj aj aj :( har suttit med handen i en skål med kallvatten i en timma nu men det svider fortfarande as hell. Vem är ens så klantig????





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar