.

.

lördag 4 oktober 2014


Godkväll! Lördag idag, lördagskväll. Blir ingen jätterockig kväll för min del då jag ska jobba imorgon. Japp, jag ska faktiskt tvingas min stackars lilla kropp att orka jobba. Orkar inte att den ska hämma mig mer så nu tänker jag jobba även om jag egentligen kanske inte orkar. Sen ska jag plugga imorgon kväll, inför måndagens muntliga examination. Blääääää. Hatar allt inom skolan som innehåller ordet "muntligt". Man kan ju tro att man borde vänja sig efter ett ex antal seminarier men jag har faktiskt inte vant mig än, har fortfarande svårt för detdär muntliga. Blir helt sjukt nervös och nervig, och det är själva pratandes som gör mig nervös, inte uppgiften i sig haha. Menmen what to do. Får tvinga mig igenom det å hoppas på det bästa. Tur att jag har examinationen på måndag kl 8-10 så har jag heeela dagen sen att andas ut. Hade varit värre att ha det på eftermiddagen å behöva vara nervös hela dagen haha :) 

Nu ska jag iaf borsta tänderna å sen försöka somna. Puss!


Så jävla tjock lejonman till hår jag fått asså, shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar