.

.

söndag 5 oktober 2014

Sunday


Goddag! Eller dag och dag, klockan är typ 10 så jag kanske borde säga morgon? Eller förmiddag? Eller kanske t.om natt för vissa? Haha nej jag skojade men just nu har jag rast så passar på att kika in och säga hej :) har rätt tight schema idag vilket jag gillar, då blir det ingen "slötid" så det är superskönt. Tiden går grymt fort med ett tight schema också, känns som jag började för fem minuter men i själva verket har jag jobbat tre timmar och har typ 1-2 timmar kvar till lunch. Sjukt.

Aja jobbar till fyra och sen blir det plugg plugg. Så det är väl inte den rockigaste dagen mitt liv men det är ju söndag så jag förväntade mig inte så mkt mer haha :) däremot, på tal om något heeeelt annat så förväntade jag mig att vara sjukt trött imorse när jag skulle upp kl 05.30. Men det var inte jobbigt alls idag faktiskt, sov ganska oroligt inatt och inte så djupt så när klockan ringde var det inga problem att gå upp alls. Om det bara kunde vara så varje dag............


PS. Jävligt kallt ute idag. Dog typ imorse å slängde på mig lager på lager med kläder. Det kändes smart, då. Men när man kommer igång å jobbar så känns det inte lika smart...... Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar