.

.

lördag 18 oktober 2014

You don't get to choose when to fall in love.


ja min smärtfria period blev inte långvarig. Nu har jag skitont igen -> jag kan inte sova -> jag sitter vaken å kollar film. Dock har jag hittat en riktig pärla till film så det är ganska värt. Redan gråtit säkert sju gånger. Jag och kärleksfilmer = jävligt mycket tårar haha. Är Verkligen en sucker för kärlek och romantik å sånt alltså haha. Så mesig.

Jaja, ska trycka i mig lite värktabletter å se klart på filmen innan jag ska sova, och imorgon ska jag träffa mamma. Som jag saknar henne!!!


Kolla mina ärr förresten. Almost obefintliga. Helt sjukt. Och kolla min stackars kropp efter att ha varit sjuk så länge, den är också almost obefintlig. Finns inget kvar av mig, inga muskler, ingenting :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar