.

.

fredag 24 oktober 2014


Hej vänner. Inte skrivit på ett tag nu. Men i tisdags hade jag en lång dag med tre föreläsningar, gick i skolan mellan 8-16. Det var iaf bra föreläsningar så det var en värd dag måste jag få säga. Så tisdagen blev en heldag med skola. Igår däremot var jag ledig och då sov jag lääääääänge (börjar bli sjuk/förkyld) och sen hängde jag med Sebbe :) mycket trevligt, vi (han) lagade mat och chillade. En perfekt ledig dag helt enkelt:) idag har jag också varit ledig och har mest bara chillat. Har även hunnit med lite plugg nu ikväll så lite vettigt blev allt gjort idag också! Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig och imorgon väntar dejt med min mamma och moster i storstan ;)

Natti!

Bjuder på tre bilder.
1. När ja och Sebbe åt mat igår, mums. Grymma kocken!
2. Bild på mig och sevgi i skolan i tisdags. Bästa partnern in crime <3
3. Bild på lilla gosiga Bobby!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar