.

.

fredag 31 oktober 2014


Nu har jag vaknat till liv igen haha :) sitter och kollar på idol och har ätit tacos. Snart är idol slut och jag måste snabbt till Apoteket innan det stänger, hämta lite medicin. 

Denna veckan har varit jobbig somsagt, sovit helt sjukt dåligt på nätterna och aa det påverkar ju dagarna endel. Sen var min bästa vän med om något otroligt jobbigt igår och det påverkar ju mig också. Är lite känslig, känner otroligt starkt med dom jag älskar så ja, det är tufft.

Därför är det sjukt skönt med helg ny, verkligen välbehövligt. Hade redovisning imorse och sen pluggade jag och sevgi efter skolan och sen åktejag hem och sov och har sovit hela dagen sen dess typ.

I helgen får vi se lite vad som händer. Ska vila iaf så jag återfår lite energi, känner mig helt slutkörd alltså. Och imorgon kommer min mamma också med lite vintergrejer jag har hemma i Vargön - nya fötter till bilen och min gosiga vinterjacka. Mys:)
 



Today in school. På något sätt lyckades jag tvinga mig själv att vara normal och glad och stark och pigg i skolan, när jag kom hem släppte alla spänningar och jagvar jätteledsen och somnade. 

Lite bättre nu, men är fortfarande tröttoch  helt utmattad. På tisdag börjar dock min praktik och jag är jävligt taggad!! Ska gå in närmare på vart jag ska vara i helgen, det ska bli så sjukt intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar