.

.

måndag 6 oktober 2014


Lägesrapport: Trött, ont och seg i huvudet av dagens plugg. Dessutom känner jag mig ful och äcklig pga. att ha gått runt med svullen och dum mage nu i fyra veckor. ja det är FYRA veckor sen operationen å jag mår fortfarande dåligt. sen som ett plus i kanten blir mitt vanliga, hetsiga och varierande humör ännu värre med hormonbehandlingen jag går på just nu mot endometriosen. känner mig lätt(lättare)irriterad, arg och lite som en tickande bomb emellanåt. MEN, är glad för jag klarade examinationen imorse och firade med lite shopping = ännu mer glad. Och min hormonbehandling är slut imorgon så snart kanske humöret blir lite stabilt igen, eller STABILARE kanske man ska säga ;)


FÖRSÖKER ÅTMINSTONE VARA GLAD PIGG OCH TREVLIG ÄVEN OM MIN KROPP OCH HJÄRNA VILL MOTSATSEN JUST NU. ÅHÅ!!!'mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar