.

.

fredag 11 november 2016

Idag & igår


Hej på er! Ska strax sova så tänkte kika in här och skriva godnatt innan. Idag har min dag bestått av sovmorgon, sen praktik 13-21.45 och sen plugg. Var en rolig dag på praktiken idag så det var nice. Sen jag kom hem har jag pluggat och idag är det läkemedelsplugg som gällt. Ska läsa på en sista läkemedelsgrupp - antibiotika - och sen sova. Blir lite sent idag men det spelar inte så stor roll för jag har gått på helg! Så skönt :D ledig fre, lör & sön och kommer förmodligen få lägga majoriteten av helgen på plugg. Men lite annat hinner jag förhoppningsvis med och jag får åtminstone sovmorgon så det känns okej ändå =) Imorgon ska jag (förutom att plugga) hänga med mamma som kommer hit. Mkt trevligt!


Bjuder på en bild från igårkväll. Bloggade aldrig igår för typ direkt efter praktiken (var hemma en snabbis emellan) åkte jag till Vickan och hängde med henne och Isak. Vi drack te och myste, åt pizza och pratade ända tills klockan var över tio. Supertrevligt och mysigt :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar