.

.

måndag 21 november 2016

Söndag


Söndag kväll. Hej på er. Sitter i soffan och kollar på top model med kissarna, eller dom sover och jag kollar haha. Ska kolla klart på avsnittet (finalen) och sen sova jag med. Mitt dagpass idag blev bytt till kväll så jag jobbade 14-21.45 (fick dock gå lite tidigare idag så gick väl typ 20.45, skönt). Sen jag kom hem har det blivit slapp, lite te och teve.

Imorgon går jag in på praktikvecka 6 av 6, sista veckan med andra ord. Jag ska jobba måndag, tisdag, onsdag & lördag varav de tre första är kvällspass och sen avslutar jag med ett morgonpass på lör. Fyra pass kvar - I can do this! Sen blir det skola sista tiden fram till examen, i examinerande form har jag kvar två skriftliga uppgifter som berör praktiken, en annan skriftlig uppgift som inte utgår från praktiken, ett skriftligt grupparbete med tillhörande seminarium och opponering på en annan grupps arbete, ett praktiskt prov i skolan och tre stycken seminarium. Så det är lite kvar ändå. Och sen eventuellt omtenta då, det får jag ju inte veta förrän den är rättad. Dom skriftliga uppgifterna som ska utgå från praktiken kunde jag egentligen börjat med för längesen men har lagt all min fokus på plugg inför tentan så har inte riktigt haft tid. Tur dom inte ska vara inne förrän i mitten av december =)


Bortsett från praktik och plugg har det inte hänt mycket i mitt liv på senaste. Träningen har (tyvärr) blivit lidande av alldeles för mycket att göra men jag tänkte se till att komma igång ordentligt efter jag avslutat praktiken, typ på söndag kanske. Sen har mitt sociala liv varit i princip obefintligt så det kanske kan komma tillbaka också när det blir lite lugnare =) Vore ju trevligt att ha tid och ork för något annat än sånt som berör skolan haha. Och sen blir det snart Stockholm också ja!


Nu ska jag se klart på sista avsnittet innan jag lägger mig. Vi hörs imorgon förmiddag innan praktiken, puss på er.


Haha undrar hur många gånger jag gått igenom denna korridor...


En bild från fredags efrersom jag inte orkar ta någon nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar