.

.

onsdag 23 november 2016

Tisdag, praktik och jakt efter examensklänning


Haha wow vad jag suger på att blogga. Tiden finns väl inte riktigt. Börjat 13 och slutat 21.45 de senaste dagarna, på förmiddagarna är jag bara hemma och tar det lugnt och tänker inte på att blogga och sen efter jag slutat är jag oftast helt slut. Haft två intensiva men roliga jobbpass idag och igår iaf! Imorgon kör jag sista kvällspasset för veckan, eller faktiskt för hela praktiken. Sen blir det två lediga dagar innan jag gör min sista dag på lördag och sen är jag klaaar. Med praktiken alltså. Så då kommer nog bloggandet bli lite bättre igen. Ingen tenta framför mig (utom möjligen omtenta men den behöver jag inte ha ångest för riiiktigt än) så kommer inte behöva lägga heeela mina dagar på plugg. Utan jag har en lite lugnare period framför mig, så skönt! Tänk att vissa i min klass började sin praktik förra veckan och kommer hålla på fram till och med vecka 51 (julaftonsveckan) och jag är redan (typ) klar. Fast å andra sidan har dom haft en lugn period nu innan tentan och kunnat plugga hur mkt dom vill. Så det finns bog både för- och nackdelar med både tidig och sen praktik. Men för mig känns de skönt med en lite lugnare period framför mig. Har några (4) seminarium och ett praktiskt prov som ska utföras på plats i skolan men förutom det är det mest hemmaplugg som gäller terminen ut. Uppsatser å grupparbete. Skönt efter en tid med mkt praktiskt.


Jag tänkte snart lägga mig iaf. Blir sovmorgon och långfrulle i soffan imorgon eftersom jag börjar 13, love it.


Har förresten hittat en eventuell examensklänning? How exciting??? Inte helt hundra på om det blir den än, får suga på den karamellen ett tag så att säga men den är SÅ fin så just nu lutar det åt att jag klickar hem den...... Vill inte visa er den dock, inte förrän jag klickat hem den åtminstone!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar