.

.

tisdag 8 november 2016

Vilken härlig dag


Haft en så bra dag alltså, lever fortfarande på glädjen över att jag klarade mitt praktiska prov. SÅ nöjd och glad, känns som en sån brutal lättnad alltså. Grym är jag!

Var färdig med bedömning och allt vid halv tolv förut och efter jag var klar fick jag gå hem. Trodde jag skulle jobba heldag så när min handledare ba "nu får du gå hem och fira med ett glas vin Lisa" blev jag lite glatt överraskad. Så jag knallade hem, öppnade en flaska bubbel och firade tillsammans med katterna haha. Sen blev det ett par timmar hemma innan jag mötte upp Unda i stan på kaffe och prat. Supermysigt <3 Ja det har varit en bra dag idag!

Nu ska jag somna med ett leende på läpparna och imorgon blir det praktik 06.45-16. Godnatt!



Förut innan jag åkte till stan. Gillade denna outfiten, är helt totalt askär i mina låga hunters! Snygga OCH vattentäta eftersom det är gummistövlar, perfekt kombo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar