.

.

söndag 27 november 2016

Last day


Hej på er. Vet ni vad? Idag har jag gjort min sista praktikdag som sjuksköterskestudent. Hur sjukt är inte det??!!!! Började kvart i sju imorse och slutade strax före tre och sen var det liksom slut, sex veckor med praktik tog slut. Skönt och lite tråkigt på samma gång, men mest skönt nu om jag ska vara ärlig för det har varit lite mkt nu med plugg å praktik på samma gång. Skönt att bara behöva fokusera på plugg sista tiden i skolan.

Jag blev iaf godkänd och allt på praktiken (man kan bli godkänd eller icke godkänd) så jag är nöjd och glad. Lite stolt över mig själv också som alltid kämpar på även om jag slåss mot smärtor åtminstone ett par veckor varje månad. Jag är grym!


Ombytt & redo för sista dagen.



Fått upp adventsljusstaken hemma (första advent imorgon, mysigt)!



Nu myser jag med Moltis under filten. 


Vi hörs imorgon igen för nu kommer jag äntligen ha tid att blogga åtminstone en gång om dagen. Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar