.

.

måndag 7 november 2016

Måndag.


Hej på er. Glömde (läs: struntade i) att blogga i helgen helt och hållet, det var såååå skönt med lite ledigt. Önskar jag kunde säga att jag var pigg, utvilad och redo för en ny vecka nu men det är väl inte riktigt sant hehe. Vem är ens pigg när klockan ringer fem?

Mitt utvecklingssamtal förra veckan gick bra och jag visar "betryggande utveckling" (man kan få det eller "ej betryggande utveckling ikryssat) på samtliga lärarmål så om jag fortsätter som jag gjort och liiiite bättre (man måste väl säkert fortsätta utvecklas resten av tiden med, tar ju inte stopp efter utvsamtal haha) så blir jag förhoppningsvis godkänd på praktiken iaf. Alltid något.

Idag - vecka 45 = halva praktiken gjord, halva kvar. Har två hektiska veckor framför mig (tenta nästa fre) och sen blir det förhoppningsvis lite lugnare, iaf ett tag tills det är dags för omtentan ;) Det ser jag fram emot. Inte omtentan alltså utan en lugnare period, har varit helt sönderstressad ett tag nu och lär frts vara det i åtminstone två veckor. 

Annars då, första snön har kommit. Älskar väl inte snö egentligen då jag inte uppskattar kyla men måste medge att det är jäkligt mysigt. Blev en promenad i snön i helgen men förutom det har jag väl inte direkt tagit vara på snön haha. Mysigt att promenera iaf!




Nya blommor. ÄLSKAR! Nu ska jag göra mig klar och sen åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar