.

.

tisdag 15 november 2016

Tisdag


Hej på er! Ska alldeles strax lägga mig så tänkte kika in lite innan =) Är supertrött för jag har pluggat hela eftermiddagen så kommer nog somna direkt haha. Hoppas på det också för imorgon ska jag upp tiiidigt - praktik 06.45. 

Annars idag hade jag examination förut, vilket gick bra så det var nice =) Nu är simuleringen färdig (iaf för stunden) och fokus kan ligga mot fredagens tenta. Är sååå nervös för att få blackout alltså, känns som att jag har så mkt plugg i hjärnan nu att den snart kokar över och jag glömmer allt haha. Vore väl optimalt om jag glömde allt på fredag va? Not.

Imorgon väntar praktik som sagt, min näst sista vecka. Alltså de har varit så mkt nu några veckor så när praktiken är slut för terminen kmr jag lägga mig och dö i några dagar....... Zzzovvvaaa.



Lexi är knasig,'såhär ligger hon alltid när hon och Moltas slåss/leker? Förstår inte varför.... Min söta tjej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar