.

.

onsdag 2 november 2016

Onsdag


Onsdag. Haha igårkväll satt jag och skrev ett pluggschema för veckan (vad jag ska hinna med varje dag osv) och lyckades på något konstigt jävla sätt tro att det var onsdag.,.. Men det var ju bara tisdag. Så nu fick jag en extradag denna veckan till plugg. Skönt :) Ikväll slutar jag dock 21.45 och lär väl inte orka med alltför mycket - samma imorgon. Så har lite plugg till ons och tors och sen i helgen blir det masssooooorrrrrrrr. Vet inte riktigt hur jag ska hinna ta mig igenom (och LÄRA mig) allt innan det är dags för tenta men får helt enkelt göra så gott jag kan....

Nu ska jag snart åka till praktiken. Är lite seg och trött och egentligen inte på humör för jobb alls men vad ska man göra? Två dagar kvar denna veckan!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar