.

.

onsdag 9 november 2016

Onsdag


Godmorgon! Är på väg mot praktiken just nu för ett dagspass. Inne på vecka 4 av 6 redan, helt sjukt vad fort det går. Men det är lite skönt ändå, då känner man att man kommer framåt. 

Denna veckan har jag praktik idag + imorgon och sen har jag långhelg. Ledig fre-sön och egentligen måndag också men då har jag en grej i skolan som är obligatorisk så det blir en 8-16-dag ändå. 

Annars då? Annars är jag fortfarande glad över gårdagen, det sitter fortfarande i. Sen är jag lite illamående också, mår alltid illa på morgonen av någon anledning. Haha nu lät det som att jag var gravid och nej så är inte fallet utan jag tror det är kombon morgonmedicin + kaffe på tom mage som orsakar det hela. Men det är föööör tidigt för frukost så vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Loka hjälper litegrann iaf så det är min nuvarande lösning, att dricka Loka. Behöver nog dock komma på något mer hållbart haha.


Nu ska jag in och byta om och sen jobba. 2 pass kvar sen helg!


Mys igårkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar