.

.

tisdag 13 december 2016

100% pluggdag...


100% pluggdag idag.... Har med andra ord inget intressant att skriva idag. Hade blivit ett missförstånd angående tiden för min intervju idag så den blev flyttad till onsdag istället. Så har lagt hela min dag på plugg, är helt mosig i huvudet nu, fy. Har iaf kommit en bra bit på vägen med mina tre uppgifter. Alltid något. En uppgift är klar, en är färdig med allt förutom att presentationen (ska endast göra en PowerPoint utifrån den vilket jag ska göra imorgon tillsammans med min grupp imorgon) och en är påbörjad. Så det går framåt.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon och fixa en Powerpoint-presentation med min grupp. Natti.


Haft sällskap av denna lilla gosisen hela dagen. Det blir ju faktiskt lite roligare att plugga då =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar