.

.

måndag 5 december 2016

Stockholms-weekend

PS. Detta inlägg skulle kommit upp redan igårkväll.
Hemma i Göteborg igen. Rätt så trött så ska lägga mig snart. Men har haft en supertrevlig helg i Stockholm, älskar Stockholm. I lördags blev det en sväng till Mall of Scandinavia som var SÅ stort och fint och som jag hade kunnat gå runt i en hel dag haha. Dessvärre fanns inte den tiden utan vi spenderade ungefär tre, fyra timmar där (inklusive fika haha). Fick med mig två klänningar/tunikor, en skjorta och en klänning. Blev inte mycket mer än så shoppat tyvärr men har klickat hem en topp/kavaj nu sen jag kom hem som jag spanade på i lördags =)


Klänningen jag köpte. 

På lördagen, igår, på kvällen blev det musikal efter lite middag och den (musikalen) var så så så SÅ bra. Alltså verkligen fantastisk, wow. Hade lätt kunnat se den igen. Lätt.


Kvällen avslutades med lite häng vid hotellets bar. Nice!

Idag har vi strosat runt i gamla stan och ätit lite middag innan det var dags för hemfärd, planet gick 17.40 så vi hade gott om tid. Flyga hem gick snabbt och smidigt =)



Hemma igen nu, saknar dock mina kissar som fortfarande är hos mamma i Vargön. Ska hämta dom imorgon, längtar <3

Nu - läggdags. Natti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar