.

.

söndag 11 december 2016

Tredje advent


Hej på er. Har inte så mycket att skriva om faktiskt. I fredags hade jag den tröttaste dagen i hela mitt liv, vet inte varför det blev så. Sov typ hela dagen, helt ologiskt och jag trodde typ att det var något fel på mig men jag behövde nog bara sova ikapp för igår var jag normal igen.... Hmm.?

Annars händer inte mycket i mitt liv just nu. Har en arbetsintervju på gång imorgon och ska träffa min grupp och sammanställa vår uppgift i skolan på tisdag - utöver det har jag inga planer för veckan förutom att få klart mina individuella uppsatser innan fredag. Dom ska in på söndag vore skönt att få in dem innan. 

Ville bara skriva en kort update, ska se om jag kan komma på något roligare att skriva om sen. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar