.

.

onsdag 21 december 2016

Sista skoldagen för året


Godmorgon! Sitter i soffan och kollar på teve å dricker kaffe med lite tända ljus i mörkret - så mysigt :) Vaknade förut och kunde inte somna om så har varit uppe sen strax efter sex haha. Så det blev en långfrulle i soffan. Nu ska jag snart göra mig färdig för skolan, har en lång skoldag framför mig idag 9-16. Seeeegt. Har ett seminarium på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Fast å andra sidan är det rätt skönt att min grupp fått båda seminarierna på en dag så man bara behöver åka till skolan en dag istället föe två. Vissa av de andra grupperna har fått så att de har ett seminarium en förmiddag och sen nästa dagen efter. Då gillar jag detta upplägget bättre.

Ska redovisa mina två uppgifter som jag suttit och skrivit på den senaste tiden. Får väl se hur det går med tanke på att jag är rätt så missnöjd med en av dom. Önska mig lycka till =)


Nu ska jag göra mig klar. Börjar nio så det är dock ingen brådska men ändå. Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar