.

.

tisdag 20 december 2016

Ledig


Hej på er! Är ledig idag men har lite grejer att pyssla med ändå. Ska börja med en sväng till stan här om en stund. Behöver presentpapper, snöre och lite ny tejp bland annat, sen kanske jag hittar någon rolig julklapp också ;) därefter ska jag gå och ta cellprov. Inte på grund av någon misstanke eller liknande utan ett sånt där rutin-cellprov som man får göra när man fyllt 23. Spännande, men har rätt så ont idag så det kommer säkert bli en hemsk stund haha. Efter det tänkte jag försöka mig på att koka lite knäck. Det har gått bra de senaste två åren men vi får väl se hur det går idag. Jag är duktig på att koka knäcken men helt kass på att hälla upp den i formar så vi får väl se haha.

Nu måste jag göra mig klar, återkommer ikväll med knäck-resultatet.


Godmorgon från en trött kille! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar