.

.

torsdag 15 december 2016

Lazy day och jobb efter examen.


Hej på er! Sitter i soffan med en kopp te och kollar på film. Mysigt, det är alldeles mörkt utanför fönstret. Riktig julkänsla.

Idag - har jag faktiskt inte gjort mkt alls, har varit helt sjukt trött och nästan yr. Tror det är för att jag blivit lite förkyld vilket inte är så konstigt såhär på vintern. Så det enda vettiga jag fått gjort idag är att jag skickat in två av mina uppgifter....nåväl, alltid något. Har en kvar nu att skicka in men håller lite på den ifall jag kommer på några förbättringar =)

Igår - Var jag på arbetsintervju på samma avdelning jag jobbade på i somras. Trivdes så bra så det kändes typ givet att åtminstone söka där. Och jag blev erbjuden jobb så om inga drastiska förändringar sker kommer jag att börja jobba där den 6 februari. Ska bli jättekul!!!



Gårdagens 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar