.

.

torsdag 29 december 2016

Shopping och godkänd uppgift


Hej på er, har precis borstat tänderna och ska strax lägga mig! Idag har jag kört en shoppingrunda med Vickan på rean, jag är inte världens fan av reashopping då det oftast är kaotiskt men vi passade på idag när det ändå var vanlig vardag och många jobbade. Så det var mysigt, Vickan shoppade mest men jag lyckades få med mig ett par fynd. Blev ett supersnyggt ljus som doftar sååååå gott och en jacka. Surprise huh? Nä men jag har letat ett tag efter en enkel svart kappa (har en men den är så tunn så den passar bara på våren) och idag när jag hittade en jag spanat på tidigare för halva priset så var det ju meant to be ;) Så den fick följa med hem. Fick även en jacka av mamma i julklapp som är såååå fin, en vinterjacka. Jag brukar avsky vinterjackor för att dom antingen är varma ELLER snygga (aldrig båda delarna) så när jag hittade en som var både och blev jag helt fast. Den var dock ganska dyr så tänkte vänta med att köpa den men sen fick jag den i julklapp. Den lyckan alltså!! Materiell kärlek haha <3 Ska se om jag kan fota dem när jag har lite dagsljus, det är lite väl mörkt nu. Men jag är sååå nöjd iaf. Jackgarderoben är numera komplett (at least for now, hehe).

Annars idag fick jag tillbaka min sista skriftliga uppgift som jag skickade in i måndags (eller var det tisdag morgon? minns ej...) och den var godkänd och klar med ett fint omdöme. Ett seminarium kvar nu 5 januari, sen är jag done!


Söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar