.

.

fredag 30 december 2016

Mysig dag med bästis


Hej på er. Haft en supertrevlig dag idag med Jessika som kom hit till Götet :) började med en sväng i stan efter jag hade mött upp henne vid tåget. Fick köpt ett fodral till min nya telefon (inte vågat använda den utan fodral, då skulle jag säkert tappat den haha) så nu har jag äntligen kunnat börja använda den! Sen tog vi en sväng till systemet också inför imorgon och en fika. Och när vi var i stan kom vi på den briljanta idén att gå på Liseberg. Sagt och gjort, efter att ha varit hemma och lämnat av det vi köpt åkte vi till Liseberg och spenderade några timmar där. Supermysigt <3






Några söta bilder var ju givet!

Jessika hade även tur och kammade hem en stjärnvinst. Mest tur för mig dock då hon inte orkade släpa med den hem på tåget utan lämnade den här. Hehe.



Nu kom jag precis hem efter att ha släppt henne vid stationen. Tänkte kolla lite teve och slappa. Tack för en mysig dag bästa vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar