.

.

måndag 19 december 2016



Mot skolan för redovisning. Börjar inte förrän 13 men vi ska ses lite tidigare i gruppen och få igenom vår redovisning :) 13-16.45 är jag schemalagd och sen har jag inte mkt mer planerat idag. Skulle vilja slå in julklappar men då behöver jag inslagspapper och isf måste jag köpa det efter skolan. Vet inte riktigt om man vill åka till stan efter kl 16... Lär vara kaos. Så blir kanske en sväng imorgon när jag är ledig istället. Känns smartare! Får lägga kvällen idag på att ladda upp och göra i ordning min nya mobil jag köpte igår kanske? Abonnemanget gick ut så förlängde det igår och införskaffade en ny telefon =) eftersom jag är iPhone-sucker så blev de såklart en iPhone, sjuan. Ska bli spännande att kolla in den sen, hann aldrig det igår.

Vi hörs sensre, snart framme nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar