.

.

söndag 25 december 2016

Min jul + juldag



Hej på er, hoppas ni alla hade en bra jul :) Det hade iaf jag! Lite tråkigt att inte hela släkten var samlad i år dock, men eftersom jag verkar vara den enda som bryr mig så får det väl vara som det är :)))) Okej nu lät jag väldigt dryg och omogen men jag är fortfarande bitter och det har jag all rätt att vara, ett tag till iaf. Jag älskar julen och allt som hör till och tycker det bästa är att få träffa släkten, äta god mat och mysa så klart man blir lite besviken då när det inte blir något i år. Inget alls alltså, har full förståelse för att det inte blir just på julafton då många har sin respektives familj att fira med också. Men någon av juldagarna borde man ju dratt ihop något, kan jag tycka. Men det är väl bara jag.

Min jul firades med andra ord i Göteborg med Onoch hans familj på hans mammas sida. Det blev julmat, Kalle anka, julgodis, tomte, julklappar till barnen (främst) och julklappsleken. Supermysigt, ÄLSKAR julen verkligen. Gemenskapen och värmen. Det är det bästa på hela året.

Kom hem vid elvatiden (?) igårkväll och få blev det lite mys med katterna, dom fick en julklapp. + att jag öppnade lite julklappar som mamma hade lämnat i fredags, såååå fina. Är så tacksam <3 Det var en mysig jul med andra ord, även om jag är lite (läs mycket) besviken och bitter för att det inte blev något med min släkt.


Idag var de "julfirande" nr 2 hos O pappa, hans sambo och hennes barn + O's bror, Vickan och Isak. Mysigt! Åt julmat först och sen lite fika. Trevligt :) Nu ska jag hänga med bästie.





Några bilder från igår,haha på den sista var jag och Vickan något övertrötta.....




 Fick dessa älsklingar av mamma i julklapp också i serien Essence och jag ääääälskar dem. Spanat på dom läääänge och mamma hade tydligen snappat upp det haha. Nu ska jag se till att få köpt hela serien lite successivt. Så stilren design, enkelt och snyggt och sååå "jag". Wow.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar