.

.

fredag 9 december 2016

Naglar & rosa pantern


Hej på er! Ska strax sova så tänkte passa på att blogga lite innan.

Idag har varit en skol-ledig dag som jag till en början spenderade med Unda. Vi startade vårat häng med att mötas i stan på en fika (läs: frulle) beståendes av latte & bulle och sen kikade vi runt lite i affärer. Därefter gick vi och gjorde våra naglar. Har ju ingen mer praktik eller några praktiska moment som ska examineras i skolan så jag tyckte det var värt att fira med lite nya naglar.


Visst blev dom fina? Blev franskt som vanligt.

Efter naglarna var gjorda åkte vi hem till Unda en stund och hängde där tills det var dags för henne att åka iväg och jag drog mig hemåt. Väl hemma har jag varvat eftermiddagen/kvällen med uppsatsskrivande och tevetittande. Har en gruppuppgift som vi i gruppen delar upp och skriver varsin del av som ska vara klar tills på tisdag, på tisdag ska vi nämligen ses och sammanställa allas delar. Utöver det har jag två individuella uppsatser som ska in i slutet på nästa vecka så ja, jag har tid på mig men vill helst komma igång så försöker göra lite i taget. Har börjat lite på alla tre uppgifterna (tröttnar ofta på att skriva på en och börjar skriva på en annan haha) och kommit ganska långt på den största av de individuella uppgifterna så det känns bra =) Nu ska jag dock försöka fokusera lite mer på gruppuppgiften eftersom att den ska in först. Men det får bli imorgon på dagen. Och på söndag kväll (tänker ha en pluggfri lördag) för nu ska jag borsta tänderna och lägga mig.

Vi hörs imorgon.


Blev en rosa pantern såhär på kvällskvisten. Det finns alltid något värt att fira med en drink, i detta fall firade jag gårdagens godkända examination med en drink såhär i efterhand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar