.

.

söndag 24 november 2013

Cute dress


Inför förra årets julfest hade jag lite beslutsångest när det kom till klänningen så jag köpte två stycken. Det slutade med en tight, rätt kort svart paljettklänning (la upp bild på den för några dagar sen) och kavaj till det för att vara lite mer "dresscode" + klackar såklart. Nu när jag var runt en sväng i garderoben såg jag klänning nr 2, dvs den klänningen jag skulle haft om det inte blev den andra. Var tvungen att prova den för det har jag inte gjort på evigheter. Och den är söt, jävligt söt. Enda problemet är att jag känner mig bekvämare i mer figursydda klänningar och det var nog därför denna hängdes på galgen där för ett år sedan. Men om man bortser från att jag känner mig obekväm i den så kanske den är ett alternativ i år? Eller kanske på nyår? För den är somsagt såååå söt och med klackar till är den ännu finare!


Så kan man ha den med eller utan midjeskärp :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar