.

.

söndag 17 november 2013

Hej


Helloooooo.
Sorry för tråkigt bloggande idag men jag har haft annat för mig hela dagen i princip, ända sen jag vaknade upp imorse.

Vet inte om jag berättade om min superdag igår men den var jättemysig. Först slutade jag tidigt, sen hem och vilade ett par timmar och sen kom mamma, min älskade bästa mamma! Vi åkte in till stan, shoppade lite smått och gott inför Thailand + lite klänningar å en gosig tjocktröja. Sen blev det Pizza hut och bio, en riktigt mysig fredagskväll!

Även denna lördagen har varit grym, men orkar inte skriva om det nu för dagen är ju trotsallt inte slut än :)

Vi hörs imorgon sötnosar, natti.



En långklänning till Thailand blev de, förjävla nice med converse till och dessutom väldigt skönt om det är myggor och liknande. Satt som en smäck gjorde den också, älskar den!


Sen får det bli en bild på mig & bestfriend för att jag är så taggad inför saker vi ska göra den kommande veckan. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar