.

.

tisdag 19 november 2013


Godmorgon! Sitter på jobbet å dricker mitt morgonkaffe å lyssnar på när Ivet och David har en invecklad diskussion om Hunger games. Hahah så jävla roligt att lyssna på, dom är så konstiga ibland.

Jaja. Tisdag idag och en lång seg jobbdag framför mig. Ville verkligen inte gå upp haha. Igår hade jag dessutom lite seriöst snack med mr Ozcar. Om vad undrar ni säkert? Om att han är så jävla lat på morgonen. Eller egentligen är han inte så lat, han bara ...vaknar inte. Så jag var lite arg på honom för det. Och gissa vad - det hjälpte. Imorse sprang han upp ur sängen direkt när klockan ringde. Haha så söt :)

Idag blir det jobb, sen kommer Ozcar å hämtar mig och Ivet, vi kör hem honomoch sen åker hem till mig å byter om och sen blir de biiiiio x2!!! Så taggad:)

Gissar Att David förlorade diskussionen...han ser besviken ut..:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar