.

.

onsdag 13 november 2013


Godkväll snyggingar, sitter i skrivande stund och slökollar på teve (alltså, teven är på men jag orkar inte kolla). Rätt slappt, är jättetrött idag så ska nog faktiskt sova ganska snart.

Igår glömde jag bort bloggen totalt haha. Men hade en riktigt rolig jobbdag igår, fick använda min grymma organisationsförmåga och städa/organisera om i ett litet rum. Superkul, älskar att göra sånt. + skönt med lite variation emellanåt :) 

Dagen idag har också varit skön, hade hemgångsmål i smågrupper och min grupp nådde vårt mål redan vid tre så det blev tidig hemgång idag :) åkte hem och körde lite hemmaspa - ansiktsmask, hårinpackning och sånt där tjejigt. Sen började dom andra grupperna nå sina mål (våran grupp gick hem först) så då fick jag lite sällskap efter jobbet också :) alltid lika trevligt! 

Och nu har Ozcar kommit för en stund sen, vi har ätit och nu kollar vi teve somsagt. Eller ja, han kollar åtminstone. Snart sovdags:)

Idag har jag även börjat inse att det inte alls är långt kvar till Thailand wohoooo! Ska bli så skönt att komma iväg till värmen alltså.

 
Bjuder på en liten bild på mig, Michan och Cissi från juldagen förra året - det var en riktigt rolig kväll enl mig. Shit, tiden går fort, snart ett år sen. Det får vi göra om snart tjejer! Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar