.

.

fredag 1 november 2013

 
Goddag mina vänner. Läget, allt bra? Nu kan ni iofs inte svara på min fråga så jag får helt enkelt hoppas att ni har det bra.

Själv sitter jag på jobbet, har rast precis just nu. Börjar snart igen, men har strax lunch så det är skönt. Fredag idag = helg när dagen är slut. Vanligtvis skulle jag hoppa upp&ner av lycka men inte idag, efter att ha varit hemma hela dagen igår är jag faktiskt inte alls speciellt sugen på helg. Det kan ju dock ändras, men så känner jag iaf just nu. Mina helgplaner? Inga alls. Ska äta tacos, det är min enda plan. Längtar!

Och igår så hade jag ju en jävligt tråkig dag som jag sa, men den blev roligare sen när jag fick lite sällskap av mina favoriter. Jättetrevligt :) mycket skönare än att vara själv. Blev även en liten sleepover med min bestie som inte orkade åka hem utan sov kvar. :)



Bjuder på en gammal bild på mig & Ozcar från i somras. Mysig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar