.

.

fredag 29 november 2013

:):):) snart bär det av!


Ojdå glömde visst bort bloggen igår med...dåligt av mig haha.....menmen hände väl inte mycket speciellt igår, inget jag tänker blogga om iaf. Igår kom min bästavän hit o hälsade på, sov över här. Mysmys :) dock drog hon tidigt imorse för att jobba så jag sov vidare. Eftersom jag inte visste att planet skulle lyfta så sent idag så hade jag tagit ledigt hela dagen från jobbet.

Så dagen har spenderats med lite olika saker. Vaknat å allt sånt där, sen åkte jag in till stan och tog en fika med min bestie, Sebbe med andra ord. Han är min bestie haha. En hejdå-kaffe liksom innan jag drar. Sen åkte jag bort till jobbet, strax innan dom hade lunch. Gick bort och pratade lite, hade det allmänt chill och sen när det blev lunch lunchade jag tillsammans med Ivet :) sen åkte jag in till stan och införskaffade mig en sista bok inför resan, samt lite andra småsaker. Och sen kom jag hem, har packat ner det sista och nu ligger jag i min säng å inväntar Ozcar som kommer om ca 2 timmar. Tills dess ska jag göra ingenting. Kanske byta om när det närmar sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar