.

.

torsdag 7 november 2013

Torsdag

Godkväll! 
Torsdag idag, en väldigt blandad sådan. Men generellt sett har det åtminstone varit en bra dag. Lite segt stundtals på jobbet bara men tur att jag har underbara kollegor som piggar upp när det är som jobbigast :)

Efter jobbet åkte jag hem till min bestie Sebbe och är fortfarande här. Eftersom att han bor i Borås så får jag liksom sova kvar när vi väl hänger. Vi har väl mest bara chillat, pratat, kollat lite film å så. Men mest pratat, han är ett så jävla bra stöd till mig så ibland är det skönt att bara sitta å prata. Nu ska vi iaf sova och sen imorgon vankas jobb och på kvällen ska jag hitta på något med Ivet :) mysmys.



Bjuder på en bild från förra årets julfest på mig å Cissi. Mest bara för att Cissi varit lite som min klippa i stormen dom senaste dagarna <3 Du är guldvärd hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar