.

.

söndag 24 november 2013

Hallå beslutsångest


Vilka problem de ska va å packa då... Jag vill ha med mig ALLT. Min estetiska och fotografiska sida tänker "åååh måste ha med mig massa olika kläder, tänk vad fina bilder man kan få", medan min mer strukturerade sida tänker "du måste få plats med allt Lisa".

Så nu håller jag på. Provar kläder, sållar ut och bestämmer mig. Vilka problem. Det är tur att jag är själv så ingen ser mig. Jag hade fått många, måååånga suckar av tex Ozcar eller mamma om dom sett min beslutsångest. Mörka eller ljusa shorts? Svarta kanske? Höga? Låga? Korta, kortare? Ja det finns många saker att tänka på. Ska jag vara ärlig liknar dom varandra rätt så mycket, iaf dom flesta men man måste ju ändå ha med sig rätt liksom!!!


Denna outfiten kan jag tänka med i thai. Avklippta shorts, converse, brillor å kort tröja (måste sola magen mkkkkt därborta, har pigmentförändringar på den, syns ej på bild menn)



Eller kanske denna? Ser ni vilken skillnad? EXAKT samma outfit fast med höga svarta shorts med lite nitar på...




Eller kanske med tighta helsvarta shorts?? Domhär MÅSTE jag ha med mig för det är mina enda shorts som ännu inte blivit för stora :) så dom är självklara 


"Fuck kläder, bara cyklopet är med" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar