.

.

söndag 10 november 2013

feels like I'm following a road without direction, I don't know where it will take me


Bortsett från min springtur förut har jag inte fått mycket gjort idag kan jag säga. Chillat framför teven, ätit..aa det var väl typ det. Ganska skönt men segt på samma gång.

Måste bara poängtera en gång till hur JÄVLA SKÖNT det var att vara ute å springa förut. Hade faktiskt glömt bort det helt, hur skönt det kan vara. Speciellt i regn och med lite frustration i kroppen, hög musik och BAM vad bra det blir! Borde ge mig ut å springa lite oftare men jag vågar inte springa själv på kvällen i Göteborg (haha mes?) när det är så mörkt ute......hm får klura ut någon lösning på det.

Nu är det snart sovtime, är inte speciellt trött men borde väl sova nu ändå så det ska jag väl göra... Hoppas det går, jag har någon konstig känsla i kroppen. Det liksom gör ont i mig, känns som jag hat liksom ett tryck mot bröstet. som ångest. ångest och saknad.

Jaja, sovtime nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar