.

.

lördag 2 november 2013


Godkväll! Japp kvällen är faktiskt rätt bra. Förut var jag på jättedåligt humör, var verkligen skitsur. Stängde av min mob och tog bilen och åkte runt lite överallt. Sen hamnade jag plötsligt på E6 och det var en olycka nästan precis bakom mig, en seriekrock med säkert 4 bilar inblandade så då blev jag rädd och åkte hem igen haha. Började pyssla med mitt hår och nu har jag fixat utväxten, faktiskt allra första gången jag gjorde det helt själv under alla dessa år. I början gjorde jag det på salong, sen gjorde min bästa kompis det på mig när det var dags och senast var det mamma som gjorde det. Så nu har jag säkert missat en lock eller fem men vem bryr sig? SKÖNT att ha det fixat iaf. Nu är det fortfarande blött och det är ingen större idé att blåsa det och allt sånt eftersom jag säkert kommer bli dyngsur inatt och därför även håret. Så jag sover helt enkelt med blött hår, så kommer det se ut som fan imorn när jag vaknar och så får jag utgå därifrån :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar