.

.

lördag 23 november 2013

det är så kallt ute. SÅ KALLT. SÅÅÅÅ KALLT. Var ute å sprang/gick förut å jag höll på att dö av köld. Eller ja, kroppen blev ju varm när man kommit igång men öronen....öronen var som isbitarrrrr brrrr.

Är i Vargön nu för er som inte visste. Var tvungen att ge min lilla bil nya fötter och fötterna var här hos mamma. Så Ozcar å mamma fick pyssla med att byta däck förut medan jag smet så jag slapp hehe. Sen har jag typ bara chillat å ätit tacos. Å kvällen får vi se vart den tar mig. Mår lite halvdåligt just nu...


Bild från början av sommaren/slutet av våren. Började få lite av min "sommarfärg". Får en helt annan värme i min bruna färg på sommaren. Snart kommer jag bli sommarbrun igen för om en vecka är jag i Thailand :):):) å sen när jag kommer hem från Thailand så är det julfirande med jobbet, julafton å nyår att se fram emot. Julklappar :D fast i år önskar jag mig bara en sak..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar